Løp hver dag i oktober!

Oktober viser seg å være måneden for utfordringer. Jeg er med på tre! Bli med du også!

Ok, vi får begynne i en ende: Først er det #runstreakoctober der du løper/går hver dag. En mile (1,6 km) holder, men jeg har satt minimum 5 km eller 30 minutter. Når jeg først tar på treningstøy, liksom.

Tanken er at du skal klare å skvise inn ei lita økt hver dag. Med løping og/eller gåing. Det kan funke som ny motivasjon. Og klarer du 5 om dagen ender du faktisk opp med 35 km i uka, som er en hederlig mengde.

Jeg har aldri likt tanken på å løpe hver dag, for jeg har vært redd for å gå lei. Men nå prøver jeg denne utfordringen for å teste meg selv. Og for å teste ut hvordan det blir å løpe hver dag. Men husk, det er lov å gå!

Bli med og bruk hashtaggen #runstreakoctober på Instagram, eller post bilde på Maratonmamma på Facebook. Så lover jeg å heie på dere!

Utfordring nummer to: #octoberplank der du holder mageøvelsen planken så lenge du klarer. Målet er å øke tiden fra dag til dag gjennom oktober.

And finally, #løpforthea fortsetter i oktober! For hver km du løper/går gir du en krone til Thea Steens Minnefond.

Søk opp hashtaggene på Instagram og hiv deg med!

Octoberplank er også et arrangement på Facebook, der du kan poste bilder fra din planke.

Gøy om du blir med! Lykke til!

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s