Maratonmamma adventskalender – luke 17

Luke sytten i dag! Ei uke igjen til jul!

Håper dere er godt i gang, og hvis ikke: Bare å starte i dag! Ingen gode grunner til å la være! 🙂

Det er heller ikke for sent å tipse andre om kalenderen. Er det noen du tenker trenger å komme i gang, eller noen som trenger litt ekstra overskudd nå før jul?

Dette er Maratonmammas adventskalender. I denne kalenderen vil du finne løpeglede, mestring, godfølelse – og kanskje litt stølhet og svette tær 😉

Kalenderen er åpen for alle, og man trenger slett ikke løpe hver dag. JEG kommer ikke til å løpe hver dag. Både fordi jeg ikke kan det pga en skade, men også fordi jeg ikke nødvendigvis verken vil eller synes man bør det.

Det er viktig å trene variert!

Derfor vil hver luke i Maratonmammas adventskalender inneholde en intervalløkt/løpeøkt, en alternativ økt og en styrkeøvelse.

Etter hvert som desember går kan du sette sammen styrkeøvelsene, og du kan også plukke mellom dagene slik at du trener den luken som passer deg best 🙂

Hver uke trekker jeg to heldige vinnere som får én gratis uke på min online løpegruppe. Forrige trekning var i går kveld. Gratulerer igjen til vinnerne! Og så blir det ny trekning neste uke – den siste før jul.

Alle som deltar i kalenderen får en rabattkode de kan benytte ved påmelding til Maratonmammas online løpegruppe.

Det vil også dukke opp flere premier utover i desember.

HER ER LUKE 17:

Løpeøkt: Intervallet 6 x 2 min + 6 x 1 min. 1 min pauser hele veien. Intervallet tar totalt 29 minutter. (En lettere variant er å kun ta 6 x 2 min.) Husk god oppvarming.

Alternativ økt: Rask gåtur der du blir god og varm. Du kan gå i marka, til butikken (med sekk!) eller en omvei til hjemmekontoret 😉

Dagens styrkeøvelse: Mountain climbers. Kjør 3 x 45 sek eller du setter sammen en økt med noen av de øvelsene du nå har fått i kalenderen.

Ha en super torsdag!

Lykke til!

Bare å sette igang! Post på Maratonmamma eller Maratonmamma løpegruppe på Facebook under hver kalenderluke, eller på din åpne profil på Instagram. På Instagram tagger du med #kverksofagrisen og #maratonmamma så ser jeg innlegget ditt. Tagg meg gjerne også 🙂

PS! Dersom du bor i Bærum har jeg ledige plasser på min løpegruppe på Jarmyra (like ved Jar T-banestasjon på linje 3 Kolsåsbanen). Vi trener onsdager og torsdager kl. 19.30. Intervaller, noe styrke og mye lek og moro.

Pga covid 19-restriksjoner er vi max 10 stk på hver gruppe.

Siste trening før jul er i kveld, men vi starter opp igjen allerede første uken etter nyttår. (6. og 7. januar)

Jeg tilbyr også én til én løpetimer. Mer info og påmelding på mail liselysfjord@gmail.com

Ta kontakt dersom du tenker at dette kan være noe for deg. Mer info i et tidligere blogginnlegg HER

For deg som bor for langt unna kan min online løpegruppe være et alternativ. Her løper vi sammen hver for oss, og vi støtter og heier på hverandre.

Velkommen!

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s