Sett deg et mål

Hva er høstens løpemål?

Det kan være greit å sette seg et mål for treningen. Da blir det lettere å komme seg over den berømmelige dørstokkmila.

Målet trenger jo ikke være et løp. Det kan for eksempel være:

  1. Løpe tre ganger i uken
  2. Løpe 5 km på under 30 minutter
  3. Løpe sammenhengende hele løpeturen uten gåpauser

osv…

Men jeg vil slå et slag for å delta i løp!

Her får du dyrke løpegleden sammen med andre, og du får rett og slett et kick av å løpe sammen med andre. Prøv det!

Utover høsten er det utallige løp å velge blant. Jeg er påmeldt Oslo Maraton i første omgang. Det kommer nok flere løp utover høsten 😉

Hvilke løp skal du være med på?

PS! Vil du løpe sammen med andre er det fortsatt mulighet til å hive seg med på mine løpegrupper på Jarmyra, eller online dersom du bor for langt unna. Du betaler kun for de ukene som er igjen. (I denne runden holder vi på til november.) Velkommen!

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s