Alle kan løpe!

Neeeei, løping er ikke noe for meg.

Hørt den før?

Jeg også. Jeg var faktisk en av dem som sa det.

I sin tid.

Nå løper jeg stadig vekk, som dere vet.

I starten løp jeg imidlertid kun inne på mølle. Bakerst. I et ganske mørkt rom på Elixia. Jeg våget meg ikke ut. Visste ikke hvor jeg skulle løpe, hvordan jeg skulle løpe, hva jeg skulle ha på meg osv.

Men kom igjen, folkens, det er jo ikke så komplisert!

Alle kan løpe!

Iallefall dersom du ikke har et handikap eller en sykdom som stopper deg. Men det utroligste er jo at mange som har slike hindere også klarer å løpe. De trosser hindringene.

Det kan vi også gjøre. Trosse det som stopper deg fra å komme igang.

For mange er det lettere å starte dersom du har noen å løpe med. Dersom du bor i Oslo og Bærum-området kan du bli med på løpegrupper med meg. Vi starter opp nå denne uken etter påske: Onsdager og torsdager. Eller du kan bli med på online løpegruppe. Det passer for deg som bor et annet sted i landet, eller har for lang reisevei til Jar 😉 Kursene varer frem til sommerferien.

Kontakt meg for mer info.

Det er bare å hoppe i det! Ut og løp med den kroppen du har og i den farten du klarer! Og husk, uansett hvor sakte det går så knuser vi de i sofaen 🙂

#kverksofagrisen

Fortsatt god påske! 🙂

2 thoughts on “Alle kan løpe!

  1. Jeg likte heller ikke å løpe og måtte bli 50 år før jeg fant løpegleden. Danner som oftest baktroppen i løp, løper likevel 🙂

    Fortsatt god påske. Hilsen Ingrid 🙂

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

