Hvil deg i form

Tre dager igjen. Nå er det bare å hvile seg i form dersom du deltar i et løp på lørdag.

Det betyr ikke at du må ligge pal på sofaen til startskuddet går. Men du bør ikke ta noen harde økter nå. Nå er det opplading og hvile.

Og spise god mat.

Jeg drikker Farris, spiser ekstra godt – og unner meg en pose ostepop mot helgen. Ostepop inneholder visstnok magnesium, som igjen motvirker kramper. Hurra!

Jeg pleier også mekke meg en smoothie med rødbeter, ingefær, eple ++

Så det passet ganske bra at 17. mai kom rett før Ecotrail Oslo. Da kunne man kose seg litt ekstra med all den gode maten.

Det som ikke passet like godt var at jeg tryna i gjørma på siste løpetur i dag før lørdagen. Armen verker og jeg ble ganske satt ut.

Så nå blir det ekstra mye sofatid på mor 😉

Har du noen gode tips til opplading før løp, så del de gjerne her!

Lykke til alle som løper Ecotrail på lørdag!

IMG_3232 IMG_3238

 

8 kommentarer om “Hvil deg i form

  1. Takk for alt du deler – det gir inspirasjon og mot til en debutant på Ecotrail 18 km 🙂 Ønsker deg masse lykke til videre med armen og løpet på lørdag. Jeg spiser generelt lite karbohydrater så jeg har fokus på å få i meg gode proteiner og sunne fettsyrer – i form av ren mat, gode smoothies, nøtter og frø 🙂 Massasje i morgen og ellers hvile og rolig hverdagsaktivitet torsdag og fredag 🙂

    Liker

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s